آشنایی با جزیره کیش

آمار مطالب

کل مطالب : 58
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : tikban
تاریخ : شنبه 4 مرداد 1399
نظرات

جزیره کیش یکی از زیباترین جزیره های خلیج فارس و از توابع شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی این استان در جنوب ایران به شمار می رود.این جزیره که به شکل بیضی است نود و پنج و نیم کیلومتر مربع وسعت دارد.

پس از خرید بلیط هواپیما کیش باید از تمام زیبایی های آن لذت ببرید. ساحل گرم و نقره ای، آب های نیلگون و آرام، آفتاب درخشان و طلایی، هوای پاک و دلپذیر و بسیاری ویژگی های دیگر جزیره کیش را به مکانی تبدیل کرده است که ناخودآگاه هر ایرانی وسوسه می شود که به آنجا سفر کند و لذت بودن در این مکان زیبا را با خانواده خود تجربه نماید. جزیره کیش علاوه بر ساحل زیبا و جذاب خود اماکن زیبای تفریحی و گردشگری فراوانی هم دارد که می توان از آنها دیدن نمود.

از آن جمله می توان به ساحل مرجانی جزیره کیش، کشتی یونانی، اسکله بزرگ تفریحی کیش، پارک دلفین ها، شهر زیر زمینی کاریز، لاک پشت های دریایی و بسیاری از مکان های دیگر اشاره نمود. جت اسکی، فلای بورد، پاراسل و اسکی روی آب نیز از دیگر جذابیت های این جزیره است که می تواند خاطره ای خوشی را بعد از خرید بلیط کیش در ذهن شما ثبت کند.

 

 

مراکز خرید کیش

در جزیره کیش به دلیل آن که کالاهای اصل خارجی بدون واسطه وارد می شود و قیمت های نسبتا مناسبی هم دارند برای گردشگران بسیار جذاب است. سالانه مردم زیادی علاوه بر گردشگری برای خرید وارد کیش می شوند که خود منبع درآمد بسیار خوبی برای ساکنان این جزیره است. به همین دلیل هم تنوع مراکز خرید در این جزیره بسیار بالاست. از جمله مراکز خرید می توان به این موارد اشاره کرد:

  • بازار تجاری کیش
  • بازار پردیس
  • بازار زیتون
  • بازار پارس خلیج
  • بازار ونوس
  • و ...

 

هتل ها و مراکز اقامتی کیش

جزیره کیش به سبب آن که هر ساله پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است باید از نظر اقامتی هم پاسخگوی این مسافران باشد. خوشبختانه این اتفاق افتاده و در این جزیره برای خریداران بلیت کیش هتل های لوکس و شیک بسیاری ساخته شده است تا مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما کیش به این جزیره سفر کرده اند، اوقاتی خوش و راحت را در این کیش داشته باشند. تنوع هتل ها هم بسیار بالاست اما از مهمترین آن ها می توان به این موارد اشاره کرد: هتل سورینت مریم، هتل پارسیان، هتل پارمیس، هتل ترنج و بسیاری از موارد دیگر.

 

 

فرودگاه کیش

فرودگاه کیش که در مرکز این جزیره واقع شده، در زمینی به مساحت 13 هزار متر قرار دارد. این فرودگاه که روزانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است، چهارمین فرودگاه پرتردد این شهر از نظر تعداد مسافر محسوب می شود. فرودگاه کیش در حال حاضر دارای دو باند فعال است و خدمات ویژه ای را به مسافران خود ارائه می دهد.

 

بلیط ارزان هواپیما کیش

همان طور که مستحضر هستید، قیمت بلیط کیش در یک مسیر خاص بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و...اگر می خواهید بلیط ارزان هواپیما کیش بخرید، بهتر است بلیط کیش را در شرایط یکسان باهم مقایسه کنید، نه این که صرفا به دنبال بلیط ارزان هواپیما برای کیش باشید. برای اطلاع از قیمت بلیط کیش و پرواز کیش به تیک بان مراجعه نمایید.

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ارزان ترین بلیط هواپیما کیش صرفا بهترین و مناسب ترین آن نیست. به همین جهت ابتدا باید شرایط مختلف و قیمت بلیط کیش را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما کیش ( بلیط پرواز کیش) نمایید.

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش

 

در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط کیش هم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید پرواز کیش را تجربه کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی کیش که شامل بلیط ارزان کیش است را برای خود خریداری نمایید.

 

بلیط چارتر کیش

 

برای دیدن تمام گزینه های بلیط هواپیما برای کیش و خرید بلیط چارتر کیش به بالای همین صفحه مراجعه نمایید. در همین راستا برای خرید بلیط چارتر کیش کافی است ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب تاریخ سفر و تعداد نفرات، کلیه پروازهای موجود را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. با جستجو و مقایسه پروازهای مختلف، بهترین بلیط چارتر کیش را برای خود خریداری نمایید.



تعداد بازدید از این مطلب: 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود